FANDOM

Pctalk1
To poszukiwanie miało miejsce na -3 poziomie lochu pod Katedrom w Tristram na demonstracji BlizzCon 2008. To proste poszukiwanie które nie może występować na końcu gry, ale wszystko może być zmienione.

W chwili badania lochów, gracz widzi, za bramą, armie szkieletów atakujących NPC. jak tylko gracz zaczyna bić szkielety NPC wstaje i mówi.Podaje swoje imię i mówi, że wyprzedzał patrol gdy zostali zaatakowani i był w separacji od swoich ludzi. I prosi on gracza o pomoc w znalezieniu jego wojska i mówi, że on pójdzie za tobą.

Trochę dalej gracz natknie się na grupę wojowników NPC walczących z dużym tłumem szkieletów, zombi, i inny nieumarłych. Kapitan NPC natychmiast zaczyna wykrzykiwać jak możesz pomagać jego ludziom, i żołnierze wykrzykują też gdy stajesz blisko ich. Tam jest zazwyczaj kapitan potworów, ale z NPC do pomocy, bitwa idzie całkiem szybko.

Jak tylko wszyscy z demonów zostają pokonani, żołnierze NPC ponownie łączą się i dziękuję za twoją pomoc, npc rzuca portal i wraz z żołnierzami udają się do miasta i portal znika zaraz po wejściu wszystkich npc. Gracz nie może wejść do portalu, i zostaje w pojedynkę w lochu.