FANDOM

New fury
Furia jest potężną bronią w arsenale Barbarzyńcy, Mając odpowiednio dużo many uaktywniamy potężną umiejętność.

Ta funkcja została wprowadzona na BlizzCon 2008 i nie jest na chwile obecną, pokazywana na gameplayu wwi 2008, kiedy barbarzyńca zadebiutował wszystkich.

Furia jest dodatkiem do walki,skutecznie uderzając wrogów Barbarzyńca wypełnia się kulami furii, upoważniające go do użytku Jego najbardziej Potężnej umiejętności, z których większość kosztów pokrywa furia. Kiedy barbarzyńca nie walczy, czy też nie uderzają go wrogowie, jego Furia stopniowo zanika, i wygasa do zera kilka sekund po bitwie. Zasób ma na celu zachęcać do agresywnej, szybkiej gry w stylu, jak Jay Wilson wyjaśnił, w grudniu 2008 wywiad z 1up.com.

Ale wtedy Mana nie oznacza coś dla barbarzyńcy ponieważ wykorzystuje zupełnie inne zasoby. Dla niego, mamy tendencję do skupienia się na umiejętności, które czynią go grać w sposób, który jest interesujący. Jego zasób Furii jest przeznaczony do napędzania gracza do przodu, jak barbarzyńca, bo to bardzo trudne. On chce iść naprzód, ponieważ jest maszyną do zabijania, Ma dużo gniewu, który pomaga mu wnieść wiele szkód. To czyni go bardzo agresywnym, co jest tym, co chcieliśmy z charakteru. Więc, który był napędzany przez Furie. Furia zmienia styl gry barbarzyńcy, uniemożliwiając mu do wykorzystania swoich najpotężniejszych umiejętności, na początku walki musi trochę rozgrzać, napełniając swoją Furie z podstawowych ataków, a jedynie jego niszczycielskie odblokowanie umiejętności kiedy kule Furii zajmują wystarczającą ilość, aby umożliwić mu poświęcenie energii w walce.