Wikia

Diablo3 Wiki

Hellfire

Dyskusja0
31stron na
tej wiki
Fcd8e72242ec440f.jpg

Diablo:Hellfire

Diablo: Hellfire - dodatek do gry Diablo stworzony przez Synergistic Software i wydany przez Sierra On-Line (później Sierra Entertainment) w 1997 r.

W pojawiły się trzy nowe grywalne postaci, którymi przemierzamy lochy zlokalizowane pod wioską Tristram. Oprócz dostępnego Mnicha, możliwe jest uzyskanie kontroli nad Bardem oraz Barbarzyńcą (po uprzednim utworzeniu specjalnego pliku konfiguracyjnego). Fabuła koncentruje się wokół unicestwienia demona Na-Krula, uwięzionego na ostatnim poziomie Krypty. Nowa lokacja składa się z czterech (generowanych losowo) pięter. Oprócz tego, możemy zwiedzić Gniazdo, zamieszkane przez potwory przypominające robaki. Ponadto dodano nowe zbroje, bronie i zaklęcia, dodano nowe właściwości magiczne przedmiotów oraz umożliwiono noszenie większej ilości złota w inwentarzu, zadania specjalne, nowe przedmioty, takie jak runy- pułapki (działające podobnie jak pułapki Zabójczyni z Diablo II) oraz olejki(polepszające nasz ekwipunek), nowi bohaterowie niezależni (farmer, dziewczynka).

Screenshoty Edytuj

Spchlzhmhn.jpg
42082 full.jpg
2008712756842851.jpg

Więcej od Wikii

Losowa wiki