Monleoric1
Król szkieletów jest to zadanie, które można było zobaczyć na BlizzCon 2008.

Aby dostać to zadanie musisz porozmawiać z zranionym Mieszkańcem wsi (po zabiciu zombi atakujących go).

Po zabiciu zostaje ci przydzielone zadanie i mówi ono:

"Zejdź do katakumb i zgładź króla szkieletów wraz z jego wojskiem nieumarłych"

Po wejściu do Katedry Tristram i zabiciu potworów znajdziesz się w pokoju gdzie są cztery filary po różnych stronach ,gdy wejdziesz w centrum owego pokoju pojawia się Król szkieletów i mówi:

"Ośmielasz się przynosić ciepło życia do mojego grobowca!!?? Przygotuj się śmiertelniku na śmierć!!!! "

W tej chwili cztery filary zaczynają rozbłyskać niebieskim ogniem.

Gracz w tej chwili powinien jak najszybciej zniszczyć owe filary , Bo tworzą one szkielety atakujące przeciwników "Króla" .

Kiedy gracz zniszczy wszystkie filary z podłogi wyłania się skrzynka z której dostaniemy nagrodę w postaci ekwipunku, i będziemy mogli teraz kontynuować drogę do króla.

Monskeletonking1

Gdy w końcu dotrzemy do sali tronowej leorica musimy podnieść jego koronę leżącą obok jego tronu ,po podniesieniu ukażę się król szkieletów którego trzeba zniszczyć aby pójść dalej.