Health orbs1

Kule życia

Kule życia zastępują znane już nam miksturki z diablo 2 i Istnieją również Kule Many.

Choć nie ma powodów podanych w historii (jeszcze) na mocy tych kul pływających w połowie powietrza jak gra arcade, przyczyny ich występowania w rozgrywkach jest zwiększenie prędkości gry bez opierania się tak mocno na napojach. Rozwój zespołu chcieli zachować w Diablo III Dynamikę i wypełnione działania, nie czekając bezczynnie na zdrowie czy na zregenerowanie się many. Jay Wilson powiedział także, że stare potiony oparte na walkach, były zasadniczo dodatkiem do zdrowia i many, lecz oni chcieli, aby było bardziej interaktywne.

Te kule zdrowia w pracy trzeba oczekiwać,na ich wzmocnienie, otrzymasz wzrost zdrowia. Wzrost ten jest w miarę upływu czasu, więc nie natychmiast, a jedynie uaktywniać je, jeśli brakuje zdrowia. Co ciekawe w multiplayer i Orbs jest to, że wszyscy członkowie party będą uzdrawiani w pobliżu, umożliwiające każdemu gracza namiastkę uzdrowienia. Nawet jeżeli osoba znajduje się w mieście i jest w pełni zdrowia, to będzie uzdrawiać innych.

Szansa na drop jest dość niski, ale to zależy jaką ilością potwory będą atakowały najbliższych graczy, nie powinno być rzadko.

Szansa na wypadnięcie

Jay Wilson:Szansa wynosi 25-35%

Kula many Edytuj

Manaorb1

Kula życia i many.

Kule many przywracają 25 % many, gdy postać wbiegnie przez nie. Jak można się spodziewać, wyglądają podobnie jak kule życia, ale są niebieskie, zamiast czerwonych.

Kule many były widziane podczas BlizzCon 2008, które zostały wymienione jedynie w opisie czaru Mana Recovery . Jedyne co wiemy to na pewno, że to czar Wizarda, z umiejętności Mana Recovery.

Z jednej perspektywy wydaje się prawdopodobne, że Kule Many wypadają tylko dla postaci Wizarda. Kule Życia zupełnie są przeciwne, że wypadają dla wszystkich graczy i wykorzystywane przez wszystkich, uzdrawiając wszystkich w pobliżu. Możliwe jest również, że Kule Many funkcjonują podobnie do tej Kuli Zdrowia.