FANDOM

Qlittlegirlghost
Jest to pierwsze zadanie które było na demonstracji BlizzCon w październiku 2008, styl misji był podstawowy w stylu "FedEx". By żadne mówienie jeśli to poszukiwanie pojawi się w tej lokalizacji, albo gdziekolwiek indziej w ostatniej grze. To było proste, do ukończenie poszukiwanie, ale to nie rozsądnie jest wyciągnąć zbyt wiele zakończeń około jak poszukiwania zostaną zaprezentowane w ostatniej grze z tego, który mógł by założyć i trzymać wiarę w sprawiedliwość Blizzconu.

To było podobne poszukiwanie z tego w Diablo 1 Hellfire, gdzie gracze muszą pójść i znajdują misia pluszowego małej Celii. I muszą go oddać zaginionej dziewczynce znajdującej się w studni.

Są potrzebne trzy składniki do ukończenia tej misji.

1.Dziewczynka w studni.

2.Matka dziewczynki, znana też jako płacz ducha.

3.Lalka, znaleść ją można w specjalnej skrzyni w centrum Tristram.

Historia poszukiwania jest wystarczająco prosta. Duch dziewczynki zagubił się, i krąży po ziemi w poszukiwaniu lalki. Gracz musi znaleść specjalną skrzynkę w której będzie owa lalka,po znalezieniu odnosimy ją do dziewczynki znajdującej się w studni. Dziewczyna po otrzymaniu lalki wykrzyknie szczęśliwym głosem bo dostała z powrotem swoją lalkę, i może już opuścić ziemię w spokoju. Zrzut ekranu pokazuje moment, z którego jej duch wylatuje w pokoju do wolności bądź nieba.